Support

Vi har prøvet at samle nogle spørgsmål omkring hvordan vores support system virker på siden her

Kan man ringe til Away It support?

Ja det kan man, men stort set uanset hvad din forespørgsel omhandler vil det blive oprettet en support ticket i vores system, det er bedre for alle hvis du opretter en support ticket. Nederst på siden her kan du læse om vores priser og betingelser

Hvornår er det telefon tid ?

Vi kan træffes på telefonen alle hverdage fra 10-15, telefon nummer finder du under kontakt siden

Kan man sende email til Away It og få support?

I udgangspunktet ja, du vil ikke få et direkte svar fra os men det vil blive oprettet en support ticket i vores system som du skal bruge til fremtidig kommunikation, når support ticket er oprettet modtager du en email med detaljerne

Kan private få hjælp ved Away It ?

Nej desværre, vi arbejder udelukkende med virksomheder

Gældende timesats 900,-

Klippekort løsninger kan laves individuelt efter behov, kontakt os for pris.

[/box]